|
Post by Suruhuntu on Apr 14, 2009 18:02:26 GMT 2
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
I'm gonna use my PEW PEW LAZERS and shoot you.
|
Post by Huurre on Apr 15, 2009 16:27:33 GMT 2
Oh noes.. Windows Liven lataaminen kesti yli puoli tuntia. :I
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Apr 15, 2009 16:38:59 GMT 2
MUN " JA : LAKKASI TOIMIMASTA. Eli A pisteilla ja o pisteilla paalla. ku painan nappaimistossa niita nii tulee vaan ; ja ' osaa joku auttaa_ xD Omg sulut ja kysymysmerkitkaan ja muut merkintkaan ei toimi.. varmaan joku amerikkalaisversio meni paalle nappaimistossa, mutten tiia miten tein sen tai miten saan pois.. xD
|
|
|
Post by Suruhuntu on Apr 16, 2009 7:26:16 GMT 2
Työpalkin oikealla puolella pitäisi lukea FI jos siinä lukee EN tai ENG klikkaa siittä ja vaihda se suomeksi. ^^
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Apr 17, 2009 22:15:31 GMT 2
Pitäisköhän tehdä siitä lohiksenmunasta hahmo ittelleni, vai onko suunnitelmia?
|
|
|
Post by Suruhuntu on Apr 18, 2009 15:08:56 GMT 2
On suunnitelmia. BD Nyhihihi~
|
|
|
Post by Suruhuntu on May 7, 2009 8:16:07 GMT 2
What is justice in the ruince on kerännyt melkein 120 roolipeli viestiä. Hyvä saavutus kahdelta tavalliselta mölliltä vai mitä? Jatketaan samaan tahtiin. ^^
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on May 10, 2009 20:37:07 GMT 2
tuli vain mieleen, pitäisikö hahmon nimen perään laittaa myös laji? Esim --> Kora, lohikäärme Carrie, leopardi kentauri yms. koska täällä on niin monta erilaista pelattavaa lajia. millaisia mielipiteitä ehdotuksesta?
|
|
|
Post by Suruhuntu on May 14, 2009 9:07:31 GMT 2
Olisi ehkä hyvä niin. Tai ainakin alussa, kun aloitetaan roolipeli, jos roolipeliin tulee joku kesken voi taas roolipelin järjestyksen päätettyä kirjoittaa nimi ja laji. 8) Olisiko hyvä idea?
|
|
|
Post by Suruhuntu on May 14, 2009 9:09:30 GMT 2
Yritin keksiä jotain Eventtiä tänne mutta se nyt jäi sikseen.... en keksinyt mitään, mutta mulla olisi pari kuvaa Poesta ja haluaisin, että huurre voisi värittää ne koneella? 8> Ai niin ja olen tekemässä sarja kuvaa Snowstormista. Nimi ehdotuksina olisi Dragonoid tai Snow Storm, The snowstorm, ehdoutuksia saa lähettää myös. ^-^
|
|
|
Post by Suruhuntu on May 15, 2009 20:15:06 GMT 2
Omnomnom~
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on May 16, 2009 16:38:27 GMT 2
njuu, tarkotin sitä kyllä tohon ku hahmoja esitellään, että siellä nimen jälkeen laji. mutta kai se näinkin käy. :'D eventtejä tosiaan on vähän vaikeaa keksiä tällaiseen paikkaan. x] suostun kyllä väriteelemään, jos kestät värittelyäni, mutta nyt koeviikon aikana ei luultavasti paljoa ole aikaa (tai ei pitäisi,s aa nähdä olenko kunnollinen ja lueskelen kokeisiin...) joten suurin osa jäisi kyllä kesäloman joutoaikaan odottelemaan. ^__^' Sarjistaa. nimestä on vähän vaikea ehdottaa, kun ei tiedä mitään itse sarjakuvasta. x>
|
|
|
Post by Suruhuntu on May 17, 2009 19:43:08 GMT 2
Se pohjautuu aika paljon Snowin roolipeleihin.
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Jul 6, 2009 15:38:34 GMT 2
Ilmeisesti en ehdi kirjoittaa jatkoa, voitte minut heittää sieltä tämänhetkisestä ropesta pois. (Heittäkää Carrie vaikka kaupungille tai jotain..)
Tai saatte luvan ainakin jotenkin pelata hahmollani kun olen poissa, kunhan ette tapata tai raiskaa.
(Olen espanjassa kuukauden, 7.6 - 8.7 &siellä luultavasti ei ollenkaan nettiä.)
Sorry etten ole aiemmin pelannut tai edes ilmoitellut. >^<'
|
|
|
Post by Suruhuntu on Jul 25, 2009 15:32:28 GMT 2
Asia pihvi.
|
|