Huurre
Pohjoistuuli
I'm gonna use my PEW PEW LAZERS and shoot you.
|
Post by Huurre on Jan 29, 2009 20:39:04 GMT 2
Carrie
Leiriin palattuaan Carrie sitoo jalassaan olevan haavan puhdistaen sen ensin. Kentauri kiertää leirin ympäri ja katsoo, jos Poea näkyisi mutta eipä näy. Lääkeleilin hän irrottaa vyöltään ja ripustaa lähelle erästä nuotiota, ettei se jäätyisi. Itse Carrie istahtaa erään huteran talon eteen alkaen leikitellä pienellä, taialla luodulla valolinnulla. "Pitäisikö lähteä vai ei.. Toisaalta päätin jo lähteä tänään, mutta täällä tarvitaan apua, ja Poekin on jossain." Carrie miettii itsekseen ääneen. Valolintu tuon kädessä livertää ja katoaa usvaksi hajoten ilmaan. Carrie vilkaisee olkansa yli taakseen metsään, vaikkei ole varma onko siellä mitään.
|
|
|
Post by Suruhuntu on Jan 29, 2009 20:44:45 GMT 2
Poe
Kuin kohtalon ivaa, Poe tietenkin näkee carrien näkemän lääkintä pullon. Lähtien sitten tyhmyyksissään suuntaamaan sitä kohti. Ympärillä oletettavasti on ihmisiä, mutta Poe keskittyy nyt vain lääke pullon viemiseen. Hiipii nyt Carrieta päin tarttuen lääkepulloon, astuu osittain nuotioon parkaisten. Lääkepullo roikkuen suussa. " E.. he.. "
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Jan 29, 2009 20:50:38 GMT 2
Carrie
Carrie hätkähtää ja nousee pystyyn äkkiä. "Poe..?" Ympärillä alkaa hälinä, joten Carrie nappaa poesta kiinni ja raahaa toisen erään talon taakse äkkiä. "Enää et kyllä hämää minua, vaikka aiemmin luulin sinua.. joksikin hirviöksi!" Carrie asettaa kädet lantiolleen ja katsoo syyttävästi Poea. "Miksi ihmeessä karkasit, varsinkin jos olit kipeä?" Tiuskaisee Carrie sitten, mutta rauhoittuu nopeasti.
|
|
|
Post by Suruhuntu on Jan 29, 2009 20:53:29 GMT 2
Poe
Sinnikkäästi yritetään vielä esittää, sillä muoto ei ole muuttunut ollenkaan. Jylistään lujaa ja kiukkuisesti. Noustaan nopeasti yrittäen paeta tilanteesta, pahin mahdollinen on sattunut, tästä Poe ei selviä.
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Jan 29, 2009 20:59:28 GMT 2
Carrie
"Et sinä minua enää huijaa." Carrie näpäyttää toista kuonolle sormillaan. "Ja juo nyt se lääkkeesi, ennenkuin menet huonoksi." Kun toinen yrittää karata, Carrie astahtaa niin nopeasti toisen eteen, että saa toisen uskomaan pystyvänsä samaan nopeuteen kuin Poe. "Älä viitsi, sinut on tunnistettu."
|
|
|
Post by Suruhuntu on Jan 29, 2009 21:01:47 GMT 2
Poe
" ... " Ei kai sitten voi mitään, Poe juo lääkkeen kuten käskittiin. Siirtyen sitten hieman sivummalle muiden katseilta muuttuen takaisin, yskien. " Ei sitten yhtään paremman makuista.. " Sanotaan hieman sarkastisesti. " Tästä ei hyvää seuraa.. " Mutisee sitten itsekseen katse siirtyen maahan.
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Jan 31, 2009 17:47:45 GMT 2
Carrie
"Hmph." Carrie suoristautuu täyteen mittaansa, mulkoillen toista, ei nyt aivan suoraan ilkeästi mutta ainakin pistävästi. "Miksi lähdit seuraamaan minua ensimmäisellä kerralla, miksi katosit leiristä ja mikä sinä oikein olet, loppujen lopuksi?" Kentauri naputtelee kynsillään keihäänsä vartta odotellessaan vastauksia.
|
|
|
Post by Suruhuntu on Jan 31, 2009 18:31:35 GMT 2
Poe
Luisuen alas istualteen katsoo kulmien alta ylös toiseen vastaten suoraan, kuin kysymys lomakkeeseen. " Minut käskettiin. En halunnut, että muuttuisin taas mustaksi taikka, että saisitte selville etten ole ihminen joka on liian myöhäistä. " Viimeiseen kysymykseen Poe virnistää katsoen pistävästi toiseen. " En kommentoi. " Sanotaan sitten.
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Feb 1, 2009 20:39:28 GMT 2
Carrie
'Noh.. vastaukset kuin suoraan apteekin hyllyltä.' Ajattelee Carrie mielessään. "Hmm. Mitäs aiot seuraavaksi tehdä? Oletko joku laitoksen vakooja? Etpä tietenkään kertoisi, jos olisit, turha varmaan edes kysyä." Carrie menee hetkeksi hiljaiseksi. "Kai tiedät, etten voi päästää sinua nyt menemään?"
|
|
|
Post by Suruhuntu on Feb 1, 2009 20:46:21 GMT 2
Poe
" Krh.. " Virnistää nopeasti. " Niinhän sinä luulet. " Katse kääntyy maahan. " En tiedä laitoksesta mitään paitsi, että omistajani vakoilee erästä lohikäärmettä joka vaikuttaisi olleen laitoksen omistuksessa. Hän kumminkaan ei ole paha. " Sanotaan sitten nopsakkaasti tuohon väliin. Nousee ylös lähtien kävelemään metsään päin, kuin haluten kokeilla toisen reaktiota. " Sinä et ole ostanut minua joten en aijo totella käskyjäsi. "
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Feb 1, 2009 20:56:55 GMT 2
Carrie
"Lohikäärmettä.." Carrie lähtee seuraamaan toista, antaen selväksi ettei päästä toista silmistään, ainakaan heti. "Ja olet siis ostettavissa? Jonkin sortin palkkamurhaaja, henkivartija tai jotain sellaista sille toiselle?" Kentauri tassuttelee toisen vierellä, vilkaisten kerran leiriin mutta jättäen sitten muut huomiotta.
|
|
|
Post by Suruhuntu on Feb 2, 2009 15:19:22 GMT 2
Poe
Nolostuu hieman toisen kysymykselle " ... henkivartija? Heh.. " Kehtaako Poe edes kertoa totuutta, mutta kääntyy sitten katsoen toista. " Olen orjana hänelle, palvelija, avustaja.. minulla ei ole mitään oikeuksia käytännössä siksi en kykene puolustautumaan sanoille jotka hän sanoo tai teoille mitä hän minulle tekee tai on tehnyt. Olen käytännössä hänen nyrkkeily säkkinsä ja ... " Poe hiljenee nopeasti kääntyen poispäin. " .. antaa olla. " Lähtee taas kävelemään eteenpäin. " Miksi olet kiinnostunut? "
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Feb 2, 2009 16:12:16 GMT 2
Carrie
"Ai.." Carrie katsahtaa toista toivoen, ettei tuo loukkaantunut kysymyksestä. "Noooh, se toinen mies vaikuttikin aika yrmyltä." Carrie vetää kädet taakseen ja venyttelee hartoitaan kävellessään. "Onhan sitä ihan mukavaa tietää, kenen kanssa kulkee. Katsos kun oletan, ettet aio enää tulla sinne leiriin, joten joudun kulkemaan kanssasi jonkun aikaakin. Kunnes olen varma, ettei sinulla ole enää salaisuuksia."
|
|
|
Post by Suruhuntu on Feb 2, 2009 16:18:00 GMT 2
Poe
Käsi siirretään kasvoille tuon näkemättä. ( Kiesus minkä riesan tuosta sai.. ) " Saat kyllä odottaa kauan. " Poe jatkaa matkaansa oletettavasti Carrie seuraten tuota. Poe ei kiinnitä mitään huomiota toiseen. " Hitto.. matka menisi helpommin, jos ei tarvitsisi kävellä.. " Poe mutisee itsekseen.
|
|
Huurre
Pohjoistuuli
|
Post by Huurre on Feb 2, 2009 18:58:23 GMT 2
Carrie
"Heh." Kentauria hymyilyttää. "Minne olette matkalla, seuraatteko sitä teidän lohikäärmettänne vai hortoiletteko vain ympäriinsä vaeltajina vai pakoiletteko jotakin?" Kentauri hyppelee toisen perässä kepeästi, nappaillen taivaalta leijailevia pienenpieniä lumihiutaleita käsinllään kuin mikäkin kissanpentu. Jostain syvältä kantautuu hymisevää, hiljaista kehräystä. "Älä viitsi olla äkäpussi." Carrie hyppää toisen eteen ja sitten taas sivulle lumi pöllyten toisen edessä.
|
|