Post by acselboetali on Mar 12, 2022 6:29:38 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Card Maker for PKM ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Card Maker for PKM IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Card Maker for PKM 2022 version ▞▞▞
Lad der være ligesom, hvor du kan vente dig selv og kæmpe med dine kort. Lad der være ligesom, hvor du kan vente dig selv og kæmpe med dine kort På med flest stjerner vind altid
Jeg kan virkelig godt lide det, men der burde være en opdatering, hvor du kan gøre dit brugerdefinerede kort til et GX, Stage 1/2 eller en Mega uden at skulle betale for det. Bortset fra det er den rigtig god
Jeg elsker det! Fortsæt det gode arbejde ^.^
Jeg ville vurdere det højere. Hvis det virkede. Det lader mig kun lave navnet og billedet og fortæller mig at tilføje noget, og intet tastatur kommer frem. Det gør mig ked af det.
Jeg er helt vild med dette spil! Faktisk kan jeg næsten ikke komme i tanke om nogle super gode opdateringer at foreslå til dette spil, fordi det allerede har alt, hvad det har brug for! En mulig opdatering kunne dog være en masse flere typer kort som GX- eller EX-kort!
Jeg hader, at du næsten ikke kan skrive
Bull handler ikke om pokemon
Det er fantastisk, men det deler dine billeder automatisk uden advarsel, fjern det!
Elsker det! Den eneste grund til, hvorfor jeg elsker det, er, fordi jeg kan lide at lave mine egne Pokémon-kort, og at denne app kører virkelig, rigtig glat!
Jeg ville ønske, at der ikke var en præmie for mega evolutioner. Det er virkelig ærgerligt. Men jeg kan stadig rigtig godt lide det
Jeg får ideen om premium-design til kort, men låser jeg mega bag betalingsvæggen? *Afinstallerer* Også et ret smalt udvalg af kortdesigns..
Fantastisk app, elskede det! Jeg tænkte på, om du også kan tilføje trænerkort derind. Forhåbentlig snart, men fantastisk app
Okay, se, det er fint
Jeg elsker det, men på billederne er der ingen baby charmander så 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Card Maker for PKM Стрипови pcy
Dette er fantastisk til hurtigt og nemt at lave personlige Pokemon-kort. MEN deres kort går kun op til en GX, så det ville være FANTASTISK, hvis de kunne tilføje Tag Team's og V'er
Lad være med at downloade, lad dig ikke skrive noget virkelig dumt
ikke i stand til at fjerne svaghed eller modstand ikke særlig god
vil ikke installere
Jeg kan godt lide det, men det ville være bedre, hvis der var en funktion, hvor vi kunne tegne pokemon i kassen, og hvis der var en funktion, hvor vi kunne redesigne gamle pokemon-kort.
Det er et læs affald.
Vil ikke gemme noget, jeg gør og nulstiller bare kortet, hver gang jeg tilføjer billedet
der burde være en anden plads til pokemon-træk i stedet for 2, hvorfor ikke 3
På min enhed fortæller de mig, at jeg skal give dem en anmeldelse, selvom jeg ikke har lavet noget på appen, så jeg ved ikke, om appen er god eller dårlig 1
Dette spilder min tid!!! Den har mange fejl!!! Jeg kan ikke tilføje min Pokemons hp, og editoren stinker!!! Selv de færdigheder, jeg kan ikke skrive dem!! Jeg hader det her 😡 Anbefal det ikke til dine venner!!
Card Maker for PKM Tegneserier utd
Gør fri
Jeg elsker dette spil, men jeg kan ikke få et billede af det.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det
hader denne app
Der er bedre kortskabere derude, men hvis du skal bruge denne, virker det.
Det er godt 🙂
Jeg gik wow, da jeg så denne app, men det er ikke, hvad jeg forventede, det lader mig ikke sætte færdigheder og mere, så de fleste af tingene fungerer ikke
Jeg elsker denne app, men jeg ville have en mulighed for andre kort som Trainer eller Energy
App virker ikke. Det tillader dig faktisk ikke at skrive noget i nogen af inputfelterne.
Denne app er virkelig nem og sjov at bruge! Jeg kan lave kort af alt! En ting, jeg kan foreslå, er at kunne lave trænerkort, vmaxs og tag-hold. Men denne app er virkelig nem og sjov at bruge.
enhed din nem
Elsker denne app! Den eneste grund til, at jeg ikke gav 5 stjerner, er, at der ikke er nogen måde at lave træner-, stadion-, genstands- eller energikort på. Jeg elsker de nye energikort, men vi kan ikke lege med de typer, medmindre vi har energi til dem. Udviklere, tilføj venligst! Dette er den bedste app på markedet!
Det er dumt, hvordan det beder dig om personlige oplysninger
Omg annoncerne!!!!! Bogstaveligt talt en annonce, hver gang du gør noget! Jeg betaler ikke for at fjerne annoncer, jeg vil knække appen og fjerne annoncerne, rent fordi du er sådan en CYNT for at spamme annoncerne. Jeg har det fint med annoncer, og jeg ville have betalt for at fjerne dem, men fordi du er en spamming lil CYNT..Jeg har tænkt mig at underminere dig og uploade din app uden annoncer, så alle kan få den.
4-stjernet Fordi du skal bruge premium til mega og GX, var Gx på billedanmeldelsen og sagde ikke Premium påkrævet.
Dette spil er ikke engang fair næsten alt er Premium jeg betaler ikke for dumme ting ændre dit dumme spil De fleste af de redigerbare områder ville ikke fungere.
Det er en fantastisk app, som bare ikke får premium, men i hvert fald er den fantastisk
Den er rigtig god, men den har brug for nogle nye ting at koste
virker ikke. Jeg kan ikke adnst HP eller færdigheder, eller nogen billeder. Hvis jeg trykker på HP, fortæller den mig bare at indtaste, uden noget felt at udfylde eller tastatur til at udfylde det med. Det samme gælder for færdigheder. Når jeg går for at ændre et billede og vælge galleri, sker der ikke noget. Bogstaveligt talt alt hvad jeg kan ændre er navn og scene
Belajar Grammar Bahasa Inggeris - kursus lengkap Pendidikan jojr
En fantastisk app nogensinde til brug. Jeg kan godt lide
Det ville aldrig nogensinde fungere for mig, og jeg bruger det ikke, fordi det ikke virkede for mig
Det er slemt, det vil ikke engang lade mig gøre en mega, medmindre jeg køber premium.