Post by tuverephori on Mar 12, 2022 8:30:37 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn Russian ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn Russian IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Learn Russian 2022 version ▞▞▞
Хороший Апп... Lige begyndt at bruge det, men indtil videre... Я рекомендую это для люди как меня. 😁😁
Learn Russian Izobraževanje pvjf
det er meget godt for uddannelse. Jeg elsker det meget. det hjælper mig med at lære russisk sprog
Det hjælper mig virkelig! Men én ting, jeg kan ikke lide, når min skærm er slukket, den stemmeafspiller, jeg tændte, blev slukket. Jeg vil gerne høre dem gentagne gange, før jeg sover. Og sleep timer eller automatisk timer vil være meget nyttigt! Jeg håber, du overvejer dette. Tak!
Jeg kan ikke lide det
hjælpsomt, tak, det er bedre end andre app.
Dette er en god applikation. Det er arbejde
God app
Det så ud til at være meget detaljeret, indtil videre er jeg lige begyndt.
Meget godt.
Nem manera til aprender ruso. Sobre todo por la pronuniacion. Me da gusto estudiarlo de esta manera.
Learn Russian 教育 ciul
Unmaze 어드벤처 gnv
Ikke dårligt gode modersmålstalere
Den spørger, om jeg vil lære spansk, og seje fyr fortæller om, hvordan jeg prøvede et af de mange sprog i skolen. Det hedder "Lær russisk gratis", ikke "Lær spansk".
Fremragende app .tak
Det er en virkelig hjælpsom app tak 👍
Bedste app for begyndere. Спасибо
Bedste app til at lære nye ord og øge dit russiske ordforråd
En sprogapp fyldt med engelsk grammatik og stavefejl, en der kan læses, som om den blev ført gennem Google Oversæt, giver ikke megen selvtillid. Derudover hedder det "Lær russisk gratis", hvilket giver indtryk af, at det vil lære dig, men det er for det meste bare en ordbog med termer.
Tvunget til at gennemgå for at afvery *friendly* personte første login. Fuldstændig irriterende...
bedst
Er lige begyndt, men jeg håber det er det bedste
Meget god læringsstruktur inkluderer quiz.
Ret godt
den bedste app nogensinde. Jeg kan endda søge efter ord. Det er fantastisk. Sender en masse kærlighed. Og fjern venligst tilføjelser
Du har virkelig brug for og forståelse for lyden af russisk. Jeg ville elske at lære sproget, men uden en person til at lære mig de grundlæggende lyde, er jeg fortabt. Ikke apps fejl, det er bare et svært sprog at lære uden ordentlig instruktion
Meget interessant og god til at lære et nyt sprog. Hvordan detaljer om udtale!!! Jeg anbefaler denne applikation. Cheerio.
Meget god og nem også Lær grundlæggende eller avanceret
En god hjælp
Jeg finder det meget nyttigt
så let niveau
Learn Russian Istruzione rtpi
Det er meget nyttigt og nyttigt. Tak skal du have. Jeg er faktisk ved at forbedre mine sprogkundskaber nu
En fantastisk app til nye mennesker, der gerne vil lære sproget uden at bruge penge på et månedligt abonnement
en fantastisk og meget nyttig app
En nyttig applikation, du kan forbedre ordforrådet godt.
Denne APP er fantastisk. Virkelig nem at bruge. Mange forskellige ord at lære.
Jeg kan godt lide underretningen med nyt ord et par gange om dagen. Meget fin app.
Så langt så godt
Så og så lærer jeg
Det er meget overskueligt og nemt at arbejde med. jeg elsker det
Pæn og nem at bruge